عوامل قبولی درآزمون نظام مهندسی97
نوشته شده توسط : مشاوره تحصیلی

عوامل قبولی درآزمون نظام مهندسی97

 

 

شاید برای شما امسال زمان آن رسیده باشد که در آزمون نظام مهندسی شرکت کنید و یا اینکه تاکنون موفق به قبولی در آزمون نظام مهندسی نبوده اید . در این مطلب به بررسی عواملی که باعث قبولی در آزمون نظام مهندسی می شود می پردازیم.

 

Image result for ‫آزمون نظام مهندسی‬‎

 

 

فوت و فن قبولی در آزمون نظام مهندسی

 

یکی از مهمترین عوامل در قبولی همانطور که گفته شد اهمیت مدیریت زمان در آزمون نظام مهندسی می باشد . که سوال برای ما به وجود می آید که با وجود تعداد زیادی کتاب و گستردگی مطالب چگونه می توانیم در زمان بندی آزمون نظام مهندسی زمان کم نیاوریم و بتوانیم در مدت زمان آزمون به حد نصاب از سوالات آزمون پاسخ دهیم.
استفاده صحیح یکی از کلید واژه از فوت و فن های مدیریت زمان در آزمون نظام مهندسی می باشد .

 

 

کلید واژه آزمون نظام مهندسی چیست؟

 

کلید واژه مجموعه ای از فهرست های مطالب آزمون نظام مهندسی می باشد که داوطلبان آن را هم به صورت آماده از بیرون با بررسی انتشارات و نویسندگان مختلف از مراکز مختلف تهیه کنند و یا اینکه خود با مطالعه منابع آن را تهیه و برای خود درست کنند.
که بدیهی است در صورتی که خود داوطلب به صورت درست کلید واژه را تهیه کرده باشد نتیجه بهتری را می گیرد.
به طورکلی کلید واژه به داوطلب کمک میکند که با استفاده از کلمه کلیدی موجود در سوال و پیدا کردن آدرس آن با کمک کلیدواژه با سرعت بیشتری به پاسخ سوال برسد و بتواند در مدت ژمان آزمون به سوالات بیشتری پاسخ دهد و شانس قبولی در آزمون نظام مهندسی را بالا ببرد.

 

,,,,,,,,,

 

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور"

 مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه ها

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

,,,,,,,,

 

 

جلوگیری از اتلاف وقت در آزمون نظام مهندسی

 

از دیگر فوت و فن های مدیریت زمان و جلوگیری از اتلاف وقت در آزمون نظام مهندسی است این است که داوطلب سر هر سوالی بیشتر از یک دقیقه وقت نگذارد چراکه وقت اضافی برای هر سوال باعث می شود در طول آزمون نظام مهندسی نتوانند تمام 60 سوال را بخواند و چون پراکندگی سوالات در آزمون نظام مهندسی  زیاد است ممکن سوالات آخر آسان باشد و داوطلب آنرا نبیند و این موضوع باعث می شود  بعد از آزمون افسوس بخورد که چرا سوالاها را کامل ندیده وپاسخ به سوالات آسانتر را از دست داده که این خود عامل بسیار مهمی در قبولی در آزمون نظام مهندسی به شمار می آید.

 

تاریخ و شرایط آزمون نظام مهندسی ساختمان97

 

این روزها عده ی زیادی از فارغ التحصیلان رشته های مهندسی در پی مطلع شدن از تاریخ و شرایط  دومین آزمون نظام مهندسی ساختمان سال 97 هستند. اولین آزمون سال 97 در تاریخ های 20 و 21 اردیبهشت برگزار شده و طبق پیش بینی های صورت گرفته، آزمون نظام مهندسی برای دومین بار در آبان ماه و یا آذر ماه 97 برگزار خواهد شد. اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری این آزمون به طور رسمی از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام نشده است.

 

منبع:  رمزقبولی درآزمون نظام مهندسی97





:: برچسب‌ها: ,آزمون نظام مهندسی,نتایج آزمون نظام مهندسی 97,ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97,زمان آزمون نظام مهندسی 97,سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97,نتایج آزمون نظام مهندسی 96,آزمون نظام مهندسی ۹۷,منابع آزمون نظام مهندسی 96,نتایج آزمون نظام مهندسی ۹۷ ,مدیریت زمان ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: